Nocleg w Międzyzdrojach dla każdego

Międzyzdroje to rejon, który doceniło już bardzo dużo osób.Nie powinno to wcale dziwić. Przepiękne miasto położone w północno – zachodniej Polsce ma dla swoich turystów, niezliczoną ilość atrakcji. Można śmiało napisać, że dosłownie każdy znajdzie coś dla siebie. Niezależnie od tego czy jesteś zwolennikiem aktywnego wypoczynku, czy może jednak, bardziej wolisz tak zwane leniuchowanie na plaży i wygrzewanie się.

Pensjonat na najwyższym poziomie

międzyzdroje nocleg ze śniadaniemNiezależnie od wieku, stanu, czy płci Międzyzdroje spełnią maksymalnie Twoje oczekiwania. Znajdą tu pełno atrakcji zarówno starsi ludzie, którzy lubią podziwiać nadmorskie widoki, młodzi zakochani, single kochający wodne szaleństwa czy maluchy, które uwielbiają budować domki z piasku. Warto dodać, że mimo tak dużej popularności tego miasta, nie jest problemem znalezienie noclegu dla przyjezdnych. Dlatego, też i my postanowiliśmy zwiedzić międzyzdroje nocleg ze śniadaniem, to dokładnie to czego szukaliśmy. Pensjonat, który udało nam się znaleźć był wręcz obłędny. Obsługa wspaniała. Przywitano nas z otwartymi ramionami. Nasz apartament był przepiękny. Mieliśmy w nim łazienkę z prysznicem i wanną. Ogromny aneks kuchenny z salonem. Nasze lokum znajdowało się na piętrze, więc mieliśmy przepiękne widoki na morze. Mieliśmy ogromny balkon. Dzięki czemu mogliśmy się na nim opalać. Dodatkowym plusem było, także to, że mieliśmy bardzo blisko piaszczystą plażę. Dzięki temu mogliśmy od razu po śniadaniu ruszyć na plażę i zażywać świeżego powietrza. Uznaliśmy, że nie chcemy zajmować się gotowaniem i przygotowywaniem posiłków, dlatego też chodziliśmy do restauracji i zamawialiśmy gotowe dania. Kolejnym plusem naszego wyboru było, także to, że mieliśmy nawet – w cenie sprzątanie. Nie musieliśmy absolutnie martwić się żadnymi porządkami. Robiła to za nas obsługa pensjonatu. Byliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni tym faktem. Pensjonat – jak widać był na poziomie niezwykle wysokim. Sądzę, że był tam wykonywany remont, ponieważ pensjonat prezentował się bardzo elegancko. Był zaprojektowany w nowoczesnym stylu. Mogliśmy korzystać z basenu krytego, sauny i nawet groty solnej.

Dla mnie było to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ choruję na chorobę Hashimoto, więc grota solna jest jak najbardziej wskazana. Szczerze pisząc połączenie wczasów z dodatkowymi elementami prozdrowotnymi ( w formie basenu, sauny i groty solnej ), to było dokładnie to czego potrzebowałam. Polecam każdemu, aby skorzystać z takiej opcji. Jak mówi polskie przysłowie: Mamy dwie pieczenie na jednym ogniu”.